dunkadunkdunk




Mitt huvud håller på att explodera och jag vet exakt vem/vilka som jag ska skylla på!!

Efter min lilla mikrobiologi kurs har jag blivit ngt av allergisk mot bakterier, så fort någon nyser, hostar eller harklar sig, för att inte tala om de där äckliga barnen som åt snor i bilen mitt emot mig och inga (jag dog) så får jag panik och gömmer mig.
Alla partiklar sprutar ju ut åt alla håll och kanter!!

Så när en tant satt på tåget, sätet mitt emot mig och sofie imorse gjorde jag mitt allra allra bästa för att hålla andan när hon hostade, ja så jag missade att andas in partiklarna som hon sprutade ut i hela vagnen. Det kändes som att det funkade, även om hon lät som en skata.

Klarade av skolan galant och efter möte med marcus bestämde jag och min kumpan oss för att köpa lite subway.

Då händer det som inte får hända!!!
Hon som gör min macka nyser precis när hon ska lägga upp mina gurkor på brödet.
Jag dog och min blick sa det mesta.
Jag ville skrika, gråta, lägga mig på golvet.
Typ be henne göra en ny?!?!
Vem fan nyser sådär, iofs vände hon bort huvudet och bytte handskar, men iaf.
Jag hatar att veta sånt där om mikrobiologi egentligen för jag blir helt hysterisk.

Slutklämm?
Nu sitter jag här med huvudvärk, täppt näsa och har ett påverkat allmäntillstånd
Jävla medmänniskor!!




Så eftersom helgen, som alltid, är fullspäckad, lägger jag mig nu i sängen och drömmer mig bort.
Alldeles lagom bort!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0