allmänt sinnesförvirrad och störd






Jag är en person som ofta går ut barfota/barbent i vintern, enbart för den sakens skull att jag gillar att visa upp lite ben, vem vill inte vara somrig i ett kallt blåsväder?

Jag tränger mig ofta före i köer, vilka som egentligen, spelar ingen roll, inte för att jag är egoistisk, endast för att jag vill ha en sittplats/komma fram fortare och påsåsätt göra ngt vettigt med mitt liv och inte köa!

Jag drar vita lögner för att skydda de i min närhet när sanningen inte är såpass underbar som den skulle kunna vara.
Jag drar även vita lögner för de som verkligen kanske borde få höra sanningen då och då enbart för att de inte förtjänar ngt bättre.
Jag bryr mig om människor och är otroligt naivt blå ibland, när det enda jag borde göra är att slå igen en stor fet dörr i ansiktet.
För omväxlingsskull kan jag även vara jävligt dryg/otrevlig då och då, detta beror oftast inte på personen i fråga utan enbart på att jag inte ORKAR vara trevlig, antagligen ngt jag lärt mig på vägen.




- Jag är en person som kan rycka i dörrhandtaget 20 ggr bara för att verkligen vara säker på att dörren är låst.
- Jag går hem med mina nycklar krampaktigt i handen samtidigt som jag vänder mig om 300 ggr för att jag är hundra på att ngn förföljer mig.
- Jag kan leta igenom hela mitt rum efter mördare/diverse inbrottstjuvar om min paranoia går riktigt överstyr.
- Jag är en sånn person som kan vända efter jag i stort sett är hemma för att jag vill gå på efterfest, oftast innefattar det då en massa fågelkvitter som kommer där på småtimmarna samt en stor del livslycka!
- Jag kan lätt gå i enbart rutor påvägen hem, för att göra ngt annorlunda för en gångs skull.
- Jag är tjejen som inte dömmer ett dåligt one night stand, de är också en erfarenhet och då vet vi ju vad vi inte vill ha.



Jag bjuder oftast på mig själv, i lagom doser, dock kan de bli en aning to much ibland.
Jag kämpar för att kunna ha killkompisar,som inte blir kära/vill ligga med mig, dock tror jag att min flörtighetsfaktor förvirrar saker och ting.
Flörtig?
Ja det är ju inte för inte som jag blivit kallad flörtmaskin av mina kära medmänniskor.
Detta beror nog helt och hållet på att jag då är trevlig, jag vet egentligen inte riktigt hur man flörtar, jag bara är mig själv.

Jag blir upprörd när folk klankar ner på andra bara för att känna sig bättre själva.
Jag hatar orättvisor och jag avskyr att bli tagen för given.
Jag kan explodera i agressivitet samtidigt som jag andra sekunden kan va lugn som en blomma.

jag önskar att jag hade bättre pli på mig själv med träning/mat, men mitt Det har för starka känslor och jag kan inte förtrycka Detet!

jag önskar även att jag ibland hade modet att ta första steget.
Dvs. jag är tjejen som blir raggad på.
Jag önskar jag kunde stå på händer bättre, då kanske man skulle kunna hindra hicka ibland.
Jag önskar jag tänkte mer först och handlade sedan.
Samtidigt vet jag att de är det som är min charm.
Jag är impulsiv och intensiv i de flesta fall.
Vilket kan leda till både positiva och negativa följder.
Oftast är de positiva, men när de är negativa är de också väldigt negativa.

Jag kan ligga sömnlös en hel natt bara för att klippa och klistar ihop små kollage som dekorerar mitt liv i bilder.
Jag kan älska tills jag gett hela mig.
Jag önskar jag kunde vara mer öppen på vissa plan och inte bara gå på säkra kort.
De säkra korten är ju oftast skit, bara det är du vet om det, detta beroende på att jag är rädd för att köra på.
ibland.
Samtidigt är jag inte den personen som inte tar hoppet ut för klippan bara för att visa att jag pallar.

Slutligen är jag en varm/kall person som visar det jag vill visa beroende på vem du är.
Jag spelar oftast inte spel längre, då jag börjar känna mig för gammal för det, utan är ärlig.
Jag kan få spel och gömma mig bakom en klädhög för att det är ngt fel på mina instinkter samtidigt som jag kan springa runt och skrika av lycka.
Och i grunden är jag vill ungefär lika störd som alla andra?




om ni tittar bakom johan och jocke ser ni vad jag menar.










Kommentarer
Postat av: Johnneeeey

önskar jag hade sån självinsikt! imponerande :)

2009-04-20 @ 08:20:03
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0