"You cant do this to me, I was gonna do this to you!!"




En halvnaken, svettig och hysterisk Samantha med kanske en av SATC's bästa repliker någonsin, that's all i can say.


Min dag har pågått alldeles för länge, gick liksom upp 05 för att orka äta frukost och göra matlåda(som jag sen glömde i kylskåpet?!) innan jag skulle åka hemifrån vid 20 över 6!
Fattar ni hur länge jag vart uppe nu?
Jag är typ övertrött och överreagerar på saker och ting som egentligen inte ens är värda det.
Jag tänkte använda ett av mina föredetta favorit ord, men det säger inte så mkt så jag skriver bara Oengagerad och För Bra.




Blev iaf glatt överraskad i Västerås idag efter att Karen, Svanhild och Rowina drog ett aprilskämt med mig(som jag köpte självklart) vid typ 07.50 på morronen!
Föreläsningarna var både bra och intressanta, t.o.m roliga, berättade typ om svenskan och hur lätt de är att missförstå grejer om man inte är svensk.
Jag somnade inte en enda gång!!!!
Då är de en bra föreläsning, så cred. till dom och till mig för att jag trots allt orkade gå upp så tidigt!

Missade precis sthlms tåget när jag skulle byta i eskilstuna, självklart. Skulle få vänta en timme men fick skjuts hem (a)



Och nu sitter jag här och ska typ fortsätta med läkemedelsberäkningen, men det står ju fel i facit?
Kul när man gör värsta uträkningen och sen står det fel i facit.
Ni ser, jag är och förblir en pluggis.
Här sitter jag liksom och skriver om min jävla bok.
Jag behöver ngn som kan "swipe me off my feet" liksom.
Ngn som tar upp ngr kvällar så jag egentligen borde va superstressad men inte hinner!

Samma principer som jag, det är en principsak! ;)



Jag har en confession.
Jag är kär i Marcus Fagervall.
det har pågått i två år nu och det är allvarligt.....<3
(ja jag är fullkomligt seriös).




Inga hatar sin tandläkare, jag älskar min (a).




Va fotf. igår iaf, lite halvsugen på utgång idag bara för att jag är ledig, eller ja "ledig". Men orkade inte.
Är helt slut i huvudet, jag funkar inte idag.

Ge mig nått!


Trots allt så har det liksom i slutändan alltid vart värt det iaf.




mitt jävla hår. ja jävla

Kommentarer
Postat av: Trine

åh elin, ibland svamlar du värre än mig. det gör inget, jag gillar! jag tycker att du är asduktig som gick upp så tidigt iaf, all cred till dig!! själv gick jag upp typo strax innan 13... säääääääämst. kissi

2008-10-29 @ 22:44:35
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Trine

ps. mackan ÄR het.

2008-10-29 @ 22:45:03
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0