vadärdeförfel





På mig!!!!!
kl är halv tre och jag har fortf. inte börjat plugga!!!!!
Men jag har däremot hunnit blogga x2 och hur ofta händer de på en skala?! Näe juste.
Jag har liksom inte fått in den här panikångesten ännu, den kommer väl typ framemot söndag skulle jag tro.

Men jag skyller på mdh's hemsida som jag försökt komma in på och söka efter ett nytt schema men så fort man klickar sig in så "ERROR!!"


Vad jag hatar de ordet error, det förknippar jag med ångest och stress och lite "dagenefter". Inte fan vet jag varför.

Nej nu ska det bli slag i saken


Frågan är ju bara vad jag ska börja med, mikrobiologin(som jag typ inte förstår exakt hur jag ska få ihop de) eller läkemedelsräkningen som jag för övrigt har tenta på den 7.e november och man ska ha 100% rätt på de!!


Men jag har ju altid haft lätt för matte så de blir a piece of cake, aah elle?



Ibland undrar jag ifall gud verkligen inte tycker om mig, men bara lite vaa..visst??





OJ va djupt de blev!!


kl. 14.35




Kommentarer
Postat av: trine

det är lugnt. jag skulle åka hem o plugga inför mitt kemiprov på torsdag men jag vakna kl 1 o sen har jag legat i ingas säng absolut HELA dagen fram tills hon kom hem för typ en halvtimme sne.. döda mig jag orkar inte.

2008-10-20 @ 18:52:48
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0