Storm,blåst&spott!



Trots mina otroliga försök (och oftast lyckade i slutändan) med hemtentor,betyg och omdömmen så betyder inte det att hjärnan alltid är på topp.
Framförallt inte när man är ute och går 06.30 en fredag morron påväg till jobbet.
Det va storm igår och jag stretade mig fram på birkavägen, ni vet som en sån där tecknad liten figur som tar i allt som finns för att komma framåt. Inte visst jag att det regnade, det syntes inte på marken?!
Kämpar på och helt plötsligt kommer de en blöt duns i ansiktet.
VA?
"!Okej, vem är det som står och spottar på mig!?! Kom ner ska jag nog visa dig vem som bestämmer!!"

Fortsätter gå när jag sen märker att det kommer fler, många många fler vattenstänk i ansiktet.
"Alltså hur fan kan personen träffa så bra?"
Tillslut insåg jag att de va regn.
Men jag kunde ändå inte avgöra vad som var värst; att det regnade när jag gick till jobbet utan paraply el. att ngn försöker spotta på mig...hrm.






Skulle vart me Inga,, Jocke och Johan (trine?) igår men jag va helt slut. Ont i huvet och slut överhuvudtaget. Åt godis framför sex&thecity filmen, och va jag gräät och skrattade!! Sen deckade jag vid tio!
Och nu är de jobb för att sedan stressa hem och ååka vidare till sara&tom där vi ska fira sara som fylle år på måndag :)





Håll till godo, bilder kommer imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0