Slow




Nu har jag vart så seg på update, har haft fullt upp med sjukhuset och div. plugg vid sidan om samt träning och självklart Party!
Varje dag lär jag mig mer och mer, och visst känns det bra att jag för en vecka sedan inte kunde ngnting om såromläggningar el blodsockervärde. Men nu du!
Här kommer jag och jag har 3 veckor kvar!

Så igår blev det stress ner på stan och sen fick jag skjuts hem av Blunder!!!! Som tog körkort igår :) Så stolt över min fisk!!!
Sen va det stress stress stress för att komma till matilda där de va en riktig tjejförfest.
Va så sjukt trevligt och roligt att tiden bara flöt iväg.
Efter en massa vin(as usual) kom det ideér efter ideér på teman till våran 21.årsfest.

"AFRO!!!! Alla måste ha lika lockigt hår som sofie, fast lockigare"

Ah, där slog smartheten till!

Vi tog oss ner mot 550, jag och matilda tog en omväg sjungandes "var är boxeeeen.där är boxeeeeeen"
Har för mig att ngn tutade och skrek "fyllekärringar"
VA?!

Kom iaf fram tillslut och va roligt jag hade.
Hela kvällen va tipp topp.
Jag sprang runt och låtsades ha sämre syn än jag har och såg smart ut, haha.
Träffade Leo också! yoga-leo haha. Kors i taket.

Och idag mår jag ruskigt bra så vi kör på ikväll igen! Nu ska jag städa och hitta en vetenskaplig artikel, perfekt lördag visst?


Ses i dimman!




Ibland kommer jag på mig själv med att vara så trött på skit. Orka.
Jag fyller liksom 21, shit.
Känner mig uråldrig, utmattad och gammal.
Det är så lågt på ngt sätt när man samtidigt säger att visheten kommer med åldern.
Right. Fuck it.





Kommentarer
Postat av: VäRdeLösa INga

Elin är ditt liv nu som typ Scrubs eller Gray's anatomi? HÖHÖHÖ

Jag funderar starkt på att begå själv kidnappning och försvinna...

2008-10-04 @ 13:16:15
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0