Slipping trough my fingers





Jag lämnade tillbaka spetstightsen!

 Yes att de gick hade fått för mig att dom skulle säga "nej det här räknas som underkläder!" el. ngt.
Skulle ju egentligen inte köpa nått men letade lite efter fula smycken att ha på lördag.
Så blev ett knallrosa armband och sen massa andra rosa, samt ett par glittriga stjärnörhängen.
Det roligaste är ju att vanliga människor faktiskt köper sånna grejer.
 Iofs kan man ju diskutera huvida emos och fjortisar är vanliga människor, men aah.
 Jag la iaf ner 270:-  på ngt för att de va fult, hur komiskt är inte de?


Kom 10 s. framåt i matte boken! Och nu har jag typ bara 14 kvar innan jag ska åka till Inga.
Skulle ju tränat idag men hinner inte, vi(jag,trine &ingus-låter som en bakterie) ska kolla skräckisar.
Egentligen förstår jag inte varför i och med att jag inte ens kan kolla på
CSI, men ändå vill jag liksom?
Nu känns det också som att de är ju halloween, då måste man ju nästan.
Eller?




Nu drabbades jag av en total olust att gå ut i helgen, bara slog över mig liksom.
Jag vill inte fylla 21!!!
Vill inte bli rynkig.
V I L L   I N T E.

Kanske jag ångrar mig, jag är ju upp och ner, hela jag är en som en bergochdalbana.
Men blev bara så okåt på ideén, eller otaggad kanske man ska säga.
Äh.


Fransisco's bror ville iaf ta en fika och diskutera juldagen, juldagen.nu.
Tydligen ville han lyssna lite med mig, jag undrar va de kan gälla :)





"Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning
Waving goodbye with an absent-minded smile
I watch her go with a surge of that well-known sadness
And I have to sit down for a while
The feeling that I'm losing her forever
And without really entering her world
I'm glad whenever I can share her laughter
That funny little girl
"

Slipping trough my fingers-Mama Mia.
Påminner om mig och min mami som för någon vecka sedan blev så nostalgisk
för att jag berättade att jag hade börjat se över ngr lägenheter.

"Kommer du ihåg när vi åt på friends du och jag? Du och jag Elin, och nu ska du fylla 21, hur kunde det gå så fort?"



   

Mkt bra fråga när du ser så ung och fräsch ut :)







Kommentarer
Postat av: trine

bajskotte jag ville också typ inte gå ut förut imorse när jag vaknade.. tänkte typ hitta på en lögn o säga att jag är sjuk! hahaa men de har gått över nuuuuu

2008-10-31 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0