Sinnessjuktärvadeär




Ytterliggare en dag på sjukhuset och jag säger då de. Gott folk - Be proud! Jösses, jag ska nog börja skriva på mina memoarer snart för jag har så mkt att tillägga. Ja mina vänner, jag går från klarhet till klarhet!

En klarhet som dock blev rätt grå idag va klarheten för helgens bravader. Utgång, festligheter, slänga med håret och shake hela natten med ett stort intag av vin och diverse alkohol....Eller gå hem och lägga sig.

?

Min slöa sida vann idag.
Och här sitter jag, nyduschad med håret uppsatt i en knut i ett par gamla fotbollsmjukisar(som vart med om rätt mkt när jag tänker efter) och väntar på att Idol ska börja. Som om jag egentligen bryr mig om idol? Det är också bara ett jälla tidsfördriv för mig. Men är för slut i huvudet för att orka sysselsätta mig mer.
Kanske flammsa och tjuvringa lite med Ingo.
 Men de blir senare.


Och roligt är det också att jag inte ens kan säga en välmenande mening till min mamma utan att hon får psykryck och hasplar ur sig
"Elin du är faktiskt inte beteende expert som ska ge expertråd!!"

Okej. Sådär går det när man uttalar sig. Som sagt, även med välmening.




Idag erkände jag mina skavanker för syster.yster. Det var skönt och kul. Att få henne att förstå mer alltså, haha.
Det känns som igår, samtidigt som jag har vuxit så mkt själv sen den tiden.
Fast man ska aldrig ångra det man gjort, utan det som man inte gjorde bättre.*

*Elin's försök till dagens motto











Och det här är fan också sinnessjukt!!!!


Kommentarer
Postat av: Calle

Och hur smakade bananen. lagom kall?

2008-10-11 @ 02:52:49
URL: http://railer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0