Silence I kill you!!




Okej gårdagen sammanfattas med en hel del vin, från boxen som aldrig riktigt verkade ta slut? Jag fyllde på Saras glas om och om igen
"Elin jag behöver inte mer, känner mig snurrig!"
"Äh skärp dig"

Och jag kände ingenting, först. De kom senare. haha. De blev iaf indiskt igen, mmammaaa mia va gott de är!! Men man blir ju så seg efter den där måltiden (samma 2 el 3 lördagar på raken)

Iaf, drog me oss clara och Inga lekte händig man med skruvmejslar för att få ihop sina bokhyllor mitt i vinfummlandet?
Tog oss tillslut ner till olles, clara flög sin kos, men vi andra körde på. Jag blev riktgt förvånad över hur mkt människor som ändå va ute med tanke på fredagen. Men är man elit så är man.

Träffade Pettan! Och sen nån turk som började fråga ut mig om vilken helg jag jobbar på Ica. VA?!
Öhm "jag vet inte"
"du heter elin va?"
"näe gudrun..heeej"
Och så träffade vi allas våran Vester som lekte terapeut.
Precis va jag behövde höra iaf, haha. Tack!


Ngngång i dimman där försvann min mobil med inga(och max? :S). Skulle kunna tro att dom ville bli av me mig ;)
Helt plötsligt blev jag terroriserande elin, som ringer/messar/väcker folk mitt i natten.
Kolla mina uppringda nummer, haha jisses! Och messen, aah jag säger de.
Nästa gång håller jag bätter koll, sorryyy.



Fick ett ganska roligt mess själv igår, haha. Vet inte va jag ska säga. Jag orkar liksom inte.
Are we humans or are we dancers?


En jävligt använd kommentar som jag fått de senaste utgångarna är iaf.
"Men du är alltid så dryg Elin"
Va?
Jag är väl inte dryg? Eller?
Kanske lite iofs. men bara lite.
Jag orkar bara inte me när folk drar i en och då blir jag dryg. Inte otrevlig utan dryg.
Men jag är egentligen en riktigt godhjärtad jävel! Jag lovar, fråga Inga, hon kan försöka intyga!








Kommentarer
Postat av: Inga

Ja sen är det ju ra att folk (NOFFE) kommer och bråkar med mig om något som du och han har tjaffsat om hahaha.. han va väl lite väl full kanske..

2008-10-05 @ 21:23:17
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0