Makea100babies






Jag chockar!!!!!


Jag sitter här och slöar at Ingo's medans hon (som vanligt på en lördag) skruvar ihop möbler och soppar ihop skit.
Riktigt underhållande actually. Speciellt när hon tror att hon kan replikerna till What happens in Vegas.

Och fortf. har jag träningsvärk i ryggen och ont precis överallt i hela kroppen för de där jävla yoga passet. Men vad gör man inte liksom. Man får offra sig lite tydligen.

och varför drömmer jag om att jag får barn?! Hela tiden, jag som hatar barn. De är äckliga och hur pass skönt kan de vara att trycka ut en sånn där mellan benen? Näe inte spec. Men tydligen tycker mitt undermedvetna om barn!
Fast om och när jag får barn ska de inte va en hemlis!! Och helst med en annan man, haha.











Här är en bild föreställandes mig och Ingo som jag ritat på paint. Fint va?! :)







"Jag ska äta upp chokladen när jag är kär"
"Ska du vänta så länge?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0