jagharhaftkörkortiettåroch9måander





Och jag vet fortf. inte hur man får bort imman på rutorna! Kom på det idag när jag åkte hem från bootyn, att det alltid är ett problem för mig varje höst för att jag jämt får köra jätte sakta och försöka titta igenom den där lilla snutten av glaset där imman inte är. Typ som den där gången som jag skulle åka hem från heron och jag verkligen inte såg ett piss. Antar att det satt ngn liten clever filur breve mig då för jag kom ju hem!

Så  när jag skulle åka hem idag tänkte jag att jag skulle komma på hur man gör. Sätter på kalluften på högsta och kör gasen i botten..Men...
 Det blir ju bara immigare och immigare?

Ligger på bron i typ 30 och försöker verkligen se, tillslut när jag är påväg uppför min backe sätter jag på varmluften av en slump. 
30 sek.senare ser jag glasklart.
Haha. Ibland kan jag inte göra annat än garva åt mig själv!
Varje dag har en mening och kanske var det här den idag så nästa gång jag kör hem med immiga rutor då jäävlar!







Kookaatjiiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har vart slut de senaste dagarna helt totalt nedbruten till botten!

Nu är jag nog påväg upp.. Jag längtar efter en felfridag.. med tjejor. jag kan lita på och snacks och film eller härlig musik.. INTE UTGÅNG! Sara är på! :) men vad säger du tösen? puss

2008-10-09 @ 11:31:04
Postat av: INGA!

A juste det va jag som skrev de där under! höhö

2008-10-09 @ 11:31:25
Postat av: INGA

haha över menar jag.... ORKA!

2008-10-09 @ 11:31:58
URL: http://ingagonzlaez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0