Jag ser det snöar jag ser det snöar det va väl roligt HURRA!!!




Skjutsade precis iväg min siss till centralen och va såg jag my oh my när jag vände..SNÖ på min ruta föll det!!!
Jag blev varm i kroppen samtidigt som jag undrade varför det kändes som igår det var sommar och jag gick runt i min rosa klänning??
Skumt de där alltså!!



Har bara 140 s. kvar i min bok och envis som jag är (som en bock)  S K A  J A G  B L I  F Ä R D I G  I K V Ä L L (I N A T T)

Läser om invandrare i svergige, en grabb som ska blondera håret.
"Det står en halvtimme på förpackningen!!! ta ut de nu!"
"Ja men en svensk halvtimme är typ som en hel blatte timme fatturuuväl?!"
Jag blev road och då kändes de okej att sitta och läsa min bok.


Pratade me Frida om hur viktigt de är att hon inte går ensam(extrahönsmamma)
"Men elin, sluta nu"
"Kolla där*pekar ut genom rutan* SNUSKGUBBE!! Fattar du nu?!"







Kommentarer
Postat av: Trine

meeeeeeeeeeh jag har itne sett snöööö! elin du måste ringa mig imorrn om de är mkt snö då för då tänker jag klä ut mig till en lussebulle :)

2008-11-01 @ 00:12:05
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0