jag har ont i hårbotten




Och de är vintertid

Va hände egentligen igår?

Jag minns mitt möte me turkgubben på bron i mitt tappra försök att rymma.
Jag minns också att sara kom och mötte mig och drog mig tillbaka när jag skrikandes sa "JAG VILL INTE!!!" till turkgubben alltså.

Olearys......Hrm. Va gör man hela kvällen?!
Jag tror jag gick runt och flörta me alla och dansa, ja som vanligt alltså.

Men sen efteråt.
JÖSSES.
Jag har aldrig hört så mkt skit snack i hela mitt liv som kommer från folks jävla gap i den här stan.

OFTA en liten tjej kommer fram till mig och frågar:
 "är de du som är elin odell som va me barn och tänkte hoppa av skolan? Du gick väl på tälje? alla pratar typ om de"

ALLTSÅ VA?!
Va är de för idiot som tycker de är kul att sitta och hitta på historier om en och sen föra de vidare. Nån som inte ens känner mig.
Och va är de för människa som tycker de är helt normalt att gå och fråga nån man inte känner om man vart gravid.
?!
Jag blir så upprörd.
Folk i den här stan måste verkligen skaffa sig ett liv och en mening va faaaaan.
mitt svar
"Jag tog typ studenten långt innan du började där och är det din standardfråga till folk du inte känner?"
Hon fattade självklart inte.




Så går man vidare till nästa person som tror sig veta allt om alla i hela världen noch uttalar sig hurvida jag är kåt på vem/vad/hur och när och hur ofta.
MEN VA?!

Vilka jag ligger med, när jag ligger och varför jag ligger är väl helt och hållet min grej och ensak?! Och inte ngt som jag ska behöva försvara eller stå upp för för folk som inte har ett skit med det att göra.
Varför man ligger är väl i sig rätt solklart?
. MAN ÄR KÅT .
Ja.

Alltså va är de för fel på människor??
Visst skitsnack är intressant men om man sitter på tälje och hör skitsnack om mig nuförtiden då är de riktigt mobbat!!
Jag har fan inte gått i den skolan på typ 3 år.

Och varför tror alla att man ska berätta allt för alla och "öppna sig" Man kan ju inte lita på nån.




Hade många roliga och givande samtal har jag för mig förutom de nämda ovan.
Och klockan drogs tillbaka, men jag trodde den skulle göra de på krogen och inte efter krogen.
Blev en hel del efterhäng och snack och förhållanden, gammalt och nytt
och efterfester
!

Skulle ju egentligen vidare till Perra med Max och Vester. MÉEN de blev en taxi hem till Inga efter att väntat på mat i typ en timme och mina fötter va förstörda!!!



Jag och Trine hittade på en sång om fitthår!!
Diskuterade att ordet fitthår är så bra för de låter lika gärna som fittoooor eller fitthååål.
Så vi sjöng en stund på våran fittiga fitthårslåt och Inga blev störd i sin sömn.
Sen skrek vi tydligen om sex, antagligen pratade vi i munn på varandra om alla jävla sjuka grejer folk går och säger till varandra och till andra. UPPRÖRDA va vi!
Slutade med massa tjuvringande innan jag deckade mitt i en mening.

"Dom ska va som du Trine!"
"Vilka då? Fitthåren?"
"Aaah.."

haha va?!


Nu ska jag sova för sen är de jobb och det gör oooooooooont i mitt huve, jag ska nog inte dricka vin mer. iaf inte nästa helg....







Kommentarer
Postat av: Ingo

Ah ja kan folk i södertälje typ inte bry sig så mycket om alla andra!?

eller om dig eller mig haha.. orka lixom!? neeeh

snrat ska jag till dansen och hoppas att få ut lite agritoner :) küss

2008-10-26 @ 15:52:36
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vaaaa, fan va sjukt. Vilken chock jag skulle få.. Vem var idioten då?

2008-10-27 @ 00:04:53
URL: http://emfo.blogg.se/
Postat av: trine

hahaha så jävla kul att jag ärligt talat glömt bort fitthårslåten. va var de för låt liksom? ingen aning.. vi skulle ju klä ut oss till fitthår me.. och spermie.. och typ allt annat sexrelaterat. sex ngn?

2008-10-27 @ 20:15:21
Postat av: lisa

ha en bra kväll ! :)

2008-10-27 @ 20:27:47
URL: http://lislag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0