it's beginning to look a lot like christmas



Jag ljög......


 fast det kunde lika gärna vara sant.....


 i och med att de är likadant på jul som de är nu!





En dag kvar på praktiken och jag säger bara.
Ah, jösses va grejjer jag har sett!
Och på tisdag börjar skolan med typ 8 nya böcker som jag inte kommer ha råd me och som inte finns
på bibbland. SUCK.
Men va gör man inte.
Man kör på lite telepati och hoppas att jag kan allting iaf utan att läsa böckerna!










Inga och Elin en lördagkväll tittandes på "Stjärnor på is"

Merran:"Alltså jag vet inte va det är med honom som gör att jag tycker han är så het"
Myrran: "Öhm.... * kollar lite under luggen sådär som att hon undrar hur de klickar i hjärnan*"
Merran:Jag menar han har ju typ svart hår och är svartrockare, fula tatueringar men ändå...så het"
Myrran: "Hrm....*är hon trög eller?*"
Merran: "Sen den där näsan, ja menar, varför? Jag kan inte rå för de, det bara pirrar överallt"
Myrran:"MEN han spelar ju hockey!!"
Merran: "Jaa de vet jag väl!! men så lätt kan de ju inte va?"
Myrran:"Öhm. jo. "







Nu är de god natt för jag är helt slut i huvudet.
Och de är ju jag som knullar min hjärna själv så jag har ingen annan att skylla på!!!





kolla va sne min näsa är?! Helt sjukt sne, har jag aldrig tänkt på :S
Och nej jag vet inte varför jag tog den här bilden, kanske för att mina ben va bruna fortf.?
Mitt ass har ju blivit AS stort nu förtiden såg jag idag, haha
.

Imorrn ska jag förresten träffa Min Tove som kommer hem på besök :)

Kommentarer
Postat av: Inga

Hahahha Vi har en radar Elin så enkelt är det..

2008-10-23 @ 23:43:47
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0