I'm that girl right here





Alltså när ens föräldrar ska gå på bugg kurs, då tror jag nog att man kan börja kalla dom gamla?!

JA. Min mamma har fått min pappa att gå på bugg. Jag fattar ingenting ?!
Plus det här med korsordsläsandet! Jag säger bara de, klockorna ringer!!!

Och jag har önskar mig typ 3-4 saker till min födelsedag, vilket betyder att jag också börjar bli gammal.
"Jag behöver inget annat"
ÖH.
För typ 2 år sedan kunde jag fylla ut min lista med saker bara för att!! Och minst ha lika många önskningar som år man fyllde.
Så i sånna fall blir jag alltså 4 nu.
Jösses.





Försöker övertala Ögren till att klä ut sig till Sailor moon, tror hon skulle passa till de.
Dom är ganska lika om man tänker efter

     v.s 


Är det bara jag som ser likheterna?




Och endast 2 dagar kvar på praktiken. Känns lite trist att åka tillbaka till skolan samtidigt som de ska bli skönt me lite "sittalängstbakochvilaögonenpåföreläsningarna" -timmar!

Hittade schemat idag och till min lycka är jag ledig på min birthday! Och typ 10 dagar till.
Fatta att jag blir 21.. 21!!! De är helt sjukt, jag fastnade framför spegeln igår kväll och försökte hitta rynkor
och klämma på saker som jag ville skulle va finnar.
Finnar är tonårsproblem!
Och jag är 21.......
tänkte säga bajs men jag har överanvänt de ordet!
Så kör med fitta istället.

Jag som brukar va en ordbajsare.
Förresten så tycker ja de är skönt att ida känner att hon kan leva lite genom mig! De ställer jag så gärna upp på!
Haha. Sen ska jag ge henne en eloge för att hon är en sån människa som alltid lyssnar,ler och skrattar men inte dömmer.
Sånt tycker vi om!!!




Har nog aldrig nämt min katt som är världens finaste. Så nu sa jag de.
Hon är en riktig sköönhet!!






 Jag älskar att handla impulsivt. På instinkter.
De är så jag funkar.
Men hur länge?


Nu är party boken planerad i en månad framöver i stort sett.
JÖSSES AMALIA.



Saknar sommaren och alla crazyyy upptååg!
nu är de pluggning för mig.
elle... näe dusch me peeling och ansiktsmask!!



Kommentarer
Postat av: Inga

Jag ville ju också vara sailor moon! jag hatar dig nu =( ... neeh det gör jag ju inte! haha...

hahaha bugg är ju kul! pusspusseipusspuss

2008-10-22 @ 23:16:55
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0