I feel so untouched right noow






"Dra en runk"
 Så himla roligt uttryck(tänkte skriva skönt, haha)!! Om jag kunde göra de skulle jag använda de uttrycket ofta!!! Typ hela tiden.
Tjejer onanerar, drar en runk..får en orgasm..Pill.

Jag är helt slut, märks de?
Plus att jag blivit kanske...om jag tänker ordentligt(även fast jag inte vill)....1200:- fattigare de senaste dagarna.
Sa jag att de va på typ 3 dar?
Tur att de är löning om typ en vecka, har ungefär 200:- att klara mig på tills dess.
Men jag klarar mig, får äta lite mindre, haha.


Så förutom att jag spenderat typ alla pengar jag haft kvar på mitt konto(på onödiga grejer,förutom underkläderna)
har jag gått på en timmes spinning pass!!
Sa jag att jag trodde de skulle va en halvtimme?!
Jösses. Men de värsta är blåmärkena i röven som man får av den där jälla sadeln.
Fy fabian säger jag bara! Trodde jag hade vant mig vid de där men tydligen inte.
Kändes liksom som man gick hem med sadeln fastpressad, aah ni fattar.


Va me min Smurf Andrea i onsdags på min lediga dag, eller vare i tisdags?
Hon gör mig så glad den där lilla filuren och jag fick ett pratande solarium!!




Ikväll blire en slöö kväll framför tv.n, somnade liksom till vid sex.
MEn imorrn imorrn blire andra bullar!





Och jag vet inte va jag gör på posé.
På tal om sex så kom Inga och Trine på att de va min sexskiva som inga fått låna.
"Först lite forplay me pussycatdolls. sen niggah sex"

YEAH!





Kommentarer
Postat av: iNGA

Haha du bor ju hemma! buuuuhh!! jag är fattigare än du!!! :) ha det så kul ikväll ta mycket kort! pusspuss

2008-10-18 @ 19:38:57
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0