How many times did it take til i've finally got trough, you lose



I'll keep you love lockdown

Maybe I'm confused, you choose
Har den låten i hjärnan hela hela tiden.
Är så grymt skön och man vill liksom bara parta all the time.
Jag är sämst på att uppdatera, det ba är så.
Jag har fullt upp med att ta blodprover och gå på röntgen undersökningar.
Roliga är att de är kul! haha, Maktgalna Elin med en spruta i handen!!!




Därför sover och tränar jag i stort sett bara de timmarna jag har mellan passen.
Imorrn är det seminarium också...Ett ord - Bajs.
Orkar inte verkligen inte.
Kan bero på att jag vart svimfärdig i snart 3 dagar nu också.
Eller mer snurrig i huvudet, ni vet när man vart på kryssning?
Så känns de, eller att jag flygit i 6 timmar minst.
Snurrar i huvudet.
Så behöver sömn. Med stora bokstäver S Ö M N.



Och helgen är fullspäckad med jobb, först sjukhuset sen ica.
Kanske slipper banga på utgång? Fast skulle va nyttigt för min lever, ääh.

Kom på igår. Det finns nästan (jag säger nästan för att det alltid finns undantag) aldrig tillfällen då killar inte vill ha sex.
Och även om de säger att de inte vill de, så kan man oftast få dom att ångra sig.
Det är den makten som vi tjejer kan vara säkra på att vi har.
Och utnyttja våran position, om vi gör? Hah.

Men man ska inte va feg utan våga prova nya saker på andra ställen! De slår jag för!
Man måste leva lite!


Jag lever för lite i veckorna med böcker, därför kan helgerna ofta bli överlevda
Men va gör väl de?! Jag står för det mesta. Det mesta sa jag........







Nu äre booty för jag ska bli slim!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0