heybaberibaroo





Jag är en panikmessare!! Oftast messar jag i panik och stress, el bara kaos, extas ögonblick som gör mig ännu snurrigare i huvet. Jag skriver ngt, skickar de, sen har jag oftast totalt glömt bort va jag skrivit. Kollar igenom och blir ännu mer stressad.

Myrran förstår precis för hon är likadan. Jag ska sluta messa, ja de ska jag göra.
Förr i tiden sög jag på mess, jag va mer en "mktskönareattpratamedvarandra"-tjej.
Jag tror jag va för slö för att messa, kan de ha vänt vid comviq kompis?





Gick braa idag och kul va de också!! Jag klagar bara på vädret och att jag gick hem i regnet, fast de va ganska mysigt, typ som de va när jag gick på Tälje, el fööörlåååååt. Jag menar "Colin Leclair".




Idag fick jag ett damp ryck i omklädningsrummet, tur att jag va ensam där, annars tror jag nog att folk hade börjat undra om jag hade hamnat på fel avdelning i och med att psyk ligger på en annan våning.

Blev sådär arg, frusterad och daaaaaaaaamp på 3 sek och slog i skåpet. Ja som sagt, jag var ensam. Sen kändes det skönt, haha.


Imorrn blir det jobb och kvällen består av träning. Förhoppningsvis om inget kommer i min väg.Ska bara få färdigt den där jävla hemtentan så jag har en sak mindre att göra!




Snart är det helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0