Hej, va ful du är





FITTHÅÅÅÅL!!! 
Fatta att jag inte ställde mig på parkeringen vid täljehallen för man tydligen så lätt får parkeringsböter där.
Så då ställer jag mig vid polhemsgatan.

Trallaar runt på sjukhuset, kommer ut och vad ser jag på rutan?!
EN P-BOT!!!!!!
Katjiiing och 400 spänn fattigare!
400 jävla spänn för jag inte hade ngt jälla parkeringstillstånd, fast jag jobbar på sjukhuset!!!
För jag har inte bett om ett parkeringstillstånd och jag skulle nog inte ens få de för jag
är ju egentligen inte sjukhuspersonal!

.FITTA.






I curse the day you were born.
Iaf de som är p-lisor!!!!!



Tycker de borde va studentrabbat på p-böter!! Varför inte?!




Nu ska jag lägga mig och kolla på "fucking (jävla kuk) åmål" Passar min sinnesstämmning just nu!!!


"Vi får typ inte gå ut för jag råka ha på mig inga byxor!!"

"Elin har vart me alla, alla har vart me elin, de ba e så"

HAHA, så sköön.




Kommentarer
Postat av: Inga

Hahahha jag har aldrig fått en P bot.. Peppar peppar

2008-10-22 @ 23:16:04
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: trine

jag vill också se på fucking jävla kuk åmååååååååååål kom hit fet.

2008-10-22 @ 23:45:05
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Thomas

Joho.. det får man visst det. Lite sent att få reda på det va? Haha

2008-10-24 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0