Dra en pullis





Nu vare de här med hjälmar och cyklister- helmets.
Människor med cyklar och hjälmar är konstiga.
Utav alla personer jag mött i mitt liv är de sjukast.
Kommer in i affären med hjälmen på huvudet.
Bara det, vart gick de fel?!
Huvudbonad lämnas utanför!!??
Står och tittar lite mysitiskt, nästan perverst på en under den där hjälmen,
blinkar lite med ögat, men man fattar liksom inte om de är som flört eller ticks.
Slickar sig runt munnen och drar i sedlarna låångsamt.
Om man har tur är de färdiga inom 2 minuter.
Annars´får man ha tålamod!


Så igår när jag satt och filosoferade om livet i kassan på ica
flög en teori in i min lilla lilla hjärna.
De som cyklar med hjälm har bevarat alla deras hjärnceller i alldeles för gått skick och har därför blivit efterblivna eller bara tröga medans vi andra har förlorat ngr och tycks anpassa oss bättre till omvärlden.
Om alla hade hjälm skulle världen alltså vara väldigt trög,seg, slemmande och stirrande!! För att inte tala om hårsvett av hjälmen.





Fast tanten va sööt.

Nu sitter jag hos ingus med henne och vapendragaren trine. jag är bakis, har ont i håret och i hela kroppen
 känner mig överkörd.
Ja.

Men roligt vare igår. haha.








Nu tror jag att jag går i pension för nu är jag trött på sån här skiiiit. För de är va de e!!

Kommentarer
Postat av: trine

men vi har ju ätit chips iaf! bra för hjärta och själ, dock ej för kaggen ;) men de är de värt! pusses

2008-10-19 @ 21:36:34
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: iNGA

jag har bara pluggat jag vill avlida fort.. bajs

2008-10-19 @ 22:32:07
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0