Deärförträffligt





Ingus försökte leka lite "jagdrartillmedfinaord" igår och drar till med ett ord som inte finns i vårat ordförråd.

"Man kan ju inte va med ngn bara för att de är förträffligt"

Öh, jag och Trine kolla på varandra och undra ifall hon visste va hon sa?Ifall hon fattade va ordet betydde.

"Men inga, förträffligt?! Va är de för jälla ord? Vad betyder de? Vet du va de betyder för de där lät inte som de passade"

"Ja typ att de bara är okej"

Googla förträffligt får ni se (stavas de ens så? :S ) det betyder typ perfekt!
Haha.




Nu sitter jag här nyduschad och med nymålade naglar (försöker att inte få klumpar så jag måste göra om).
Kan man skriva enklare me tårna måntro?
hgdff--näe.
Och lite plugg fick jag gjort iaf, fick nog till typ 3 A4-sidor i mitt block. Så är bara köra på som fan sen då.
FAN. Jag är så dålig och låg ibland alltså. Låg som i lågt. Inte nere.

Och så sätter man sig vid datorn, tänkte lyssna på lite ny nerladdad musik. Sätter på och va händer då?!

"How am I suppose to live without you now that i've been loving you so long.."

ÅH INGA! kommer du ihåg att vi hade en grej för den låten typ när vi va 16?!
Eller va vi 15 kanske?
Varje gång vi hörde den på radio(typ bara lugna favoriter som kör den, sätt på, lovar att dom fortf. kör den) va vi tvungna att ringa varandra och skrika samtidigt i fonen. Haahha.
Vet inte va de va, men den är så härlig!!

Tänker på Kylskåp(kroken, varför kallade vi honom för det? :S ) när jag hör den, haha. Eller gör jag? Kanske mer puppy.

Sen låten efter "We belong togehter"- naaaw. Får ont i magen typ.
Och sen Hanson, haha.
Jag förstod sen(alldeles nyss) att min siss måste ha kopierat över alla från min gamla kärlekscd.
För den är inte direkt deppig, näee de tycker jag inte.
Jag blir varm när jag lyssnar på låtarna.
Kanske för att de finns så många minnen med sånna människor som jag inte längre
har så bra kontakt med, trist men sant. Sånna där som det dunkade extra med!
Dom som fick stå ut med ännu mer crazy elin behaviour än de senaste.

Dom där vi skrev om i taket och bröt oss in i skåpen hos och som jag blev instängd med hos sjuksyster.
Haha.
Rommeee? Innan allt fick en vändning!!
Näe nu känner jag mig gammal, gammlare(är de ett ord?) än äldst. Iaf äldre än 21 !
Fast de är sant, jag är ju iofs fortf. bara 20



Ja de är sant.
Faan, jag hittar inga roliga bilder från den tiden. Tror dom är på den andra datorn, den gamla som inte funkar för övrigt!!
Hittade bara en massa skit, ni vet sånt där man inte ska läsa om efter man skrivit de för man blir bara depp!
Varför sparar man sånt då? Fattar noll.






Maybe I'm addicted.....
Hade en diskussion här i veckan om varför de "mobbade"/töntiga/mes-/trista/fula/oattraktiva" killarna alltid är de som har sån stake!!! Inte där alltså utan är så modiga!
Varför är de alltid som som frågar om nummer,om man ska ses, om man har pojkvän och vilka vackra ögon man har och om man drar en vitis(lögn) så hajjar dom inte.
Man kan säga "jag har inte tid", "jag är en fullbokad människa", "jag har knappt tid till att duscha" (dvs. jag är äcklig du vill nog inte va me mig), prata om allt äckligt som man inte ens pratar med ens bästa vänner om bara för att han ska bli avtänd, säga att man har gonorré och borde va isolerad ett tag, att man inte har en mobil för man har aldrig fallit för de grupptrycket liksom. att man inte har tid att ses för man ska borsta tänderna ikväll.
Anything.
Och då pratar vi då om dom här som förtfarande, efter alla äckliga historier dom hört om dig, fortf. vill ha en fika!?
VA?
Vad gör man då?
Man försöker hinta liksom hint hint hint, pik pik pik för att slippa säga "jag är inte attraherad av dig, NEJ JAG VILL INTE!!!"
Ett nej.
Det är så svårt.
Trine hade iaf en teori.
De killarna är vana att bli dissade så därför är de mindre orädda för att få dissen och kan lätt va för på och skämma ut sig själv.
Till skillnad från de "snygga" killarna, om vi kan kalla dom så. De som aldrig skulle ta chansen att bli jobbiga och för på.
Varför är de alltid tvärtom?!


Jag tror vi lever i tvärtom världen!

Allting är liksom ut- och in.








Fast jag vet inte va jag tror på!
Jag borde iaf sova men de känns som söndag.


Imorrn ska jag färga mitt hår igen och nu jävlar ska de bli en uppljusning!!!





*Here in your arms* Världens finaste minnen! Så långt bort men ändå. Ja.




Gå inte hem innan de har gudstjänst i johannes kyrkan, iaf inte i kjol och äckligt smink. Du blir behandlad som en spetälsk jag lovar! Tips tips..





Vi borde återuppta bullen där man kan ställa konstiga frågor.
"Varför tror killar att vi är som dom?"

MKT bra fråga.





Kommentarer
Postat av: Inga

Haha Ja men det lät rätt i mitt huvud när jag sa så.

Åh kommer du ihåg romme resan! Jag va så förälskad då =) du med i kroken! åh vi skulle åka samma buss hem men vi fick typ inte för lärarna! fatta va mysigt vi hade haft det då!? de va ju typ kära i oss med ellerhur för de ville ju va med oss.

Härliga tider, jag saknar!!

2008-10-21 @ 12:29:03
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa de hade vart perfekt!! juste, vi fick inte för lärarna!! åhh de va love in the air. så vill jag känna igen!! precis såå!!! jaaa visst va dom de, haha. :)

2008-10-21 @ 12:56:43
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0