*Damdaadaadaaam*




Jag sitter och klickar runt lite på brudklänningar!(tidsfördriv?)
Jag vill ha en som carrie.
Ja jag sitter här och funderar på mitt bröllop, mitt kommande.
 Vet fortf. inte när det smäller (el med vem?) men nångång! Jag lovar er!
 De är bra att vara förberedd, eller hur? man vet aldrig när det händer!!



Frida tror jag har en medelålderskris bara för jag (om 5 dagar) fyller 21!
Kom igen!
Jag?
Medelålderskris?
Ptjii..




Om jag någonsin skulle kunna bli såpass ovelig och kräsen
att jag kommer gifta mig!
Men nu står skärholmen på schemat
håll tummarna för att jag inte köper ngt.
Ska nämligen lämna tillbaka och inte köpa.
Frida ska köpa.

Åt mig........ :)
Höreeees.







Samantha:"Middlifecris, I already fuck younger guys and i don't want a sports car"
De är medelålderskris!

Kommentarer
Postat av: trine

assnygg klänning. dör. enda skälet till att jag vill gifta mig är att jag vill ha bröllop. typ klänning o tårta, yummy. men orka va gift?

2008-10-31 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0