Baby




Nu ska jag dra mig upp mitt hufudstaden för idag står shopping på schemat!
Trodde jag va pank men guess not, caaaasshing! :)
Och tur är väl de eftersom jag behöver en klänning till våran fest och utklädnad till helgen.

Kanske nya underkläder också?!:S VA FAN, men ibland är man värd lite sånt, och skor. I have an addiction!

Uppdaterar sen för alla mina faaans, dvs, typ inatt när jag ska ha (försökt) skriva färdigt min tenta.
Undrar hur de ska gå, men satsar på Bra! oki..okii.


Tvungen att ge lite cred. till min siss som skrivit så fint i sin blogg, jag blev nästan tårögd! Fast bara nästan!


Det vi har är ngt speciellt.





alltså den här bilden är inte spec. smickarande så jag lägger ut den i experiments.syfte, varför gör jag alltid den där fiskminen?
Anyone?


Kommentarer
Postat av: trine

tack för en trevlig dag pelin! mina ben hurts like hell. jag vill dö. synd att vi inte hittade ngt. men jag beställde en korsett nu på tradera, mnen kanske inte hinner komma. isf tänker jag klä ut mig till en sommaräng, bra va? hahaha. pisssu

2008-10-27 @ 20:17:25
Postat av: Annie

Pelin du måste läsa min blogg nu på en gång!! Jag dööööör!!! =D

2008-10-28 @ 15:56:29
URL: http://annieakerberg.blogg.se/
Postat av: Forsmark

Du är en fisk

2008-10-28 @ 20:25:47
URL: http://emfo.blogg.se/
Postat av: Elin

Trine: Nu är mina fötter nästan va de en gång va och jagbehlver sömn, men sthlm va en pärla! förutom alla impulsköp och dina kajalpennor!

Annie: Va kommer den ifrån? HEMSKT!

Emma: Nej, jag är en skorpion ;)

2008-10-29 @ 22:15:48
Postat av: Emma

haha va tråkig du är dååå

2008-10-30 @ 15:33:17
URL: http://emfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0