A penny for your thought's




Alltså jag har funderat på det här med silisar. Alltså inte personligen till mig just nu, näe jag trivs bra, ska inte klaga! men överhuvudtaget!
Det är ju rätt så vanligt, okej, kanske inte super vanligt, men ändå är det så att helt vanliga människor har råd/tar sig råd att göra sådana ingrepp för att få snyggare bröst.

Är det värt det?
Jag är för det. Helt klart. Kanske till vissa åldrar, och då menar jag nedåt, men om det finns och man inte är nöjd, varför inte?
Förutom riskerna med själva ingreppet som kan va olika varierande på vart man gör det och vad man stoppar i.

Det är ju som att jultomten kommer och man får önska sig vad som helst.
"Jag vill ha större bröst och smala lår, mer champagne"
Hur skönt skulle liksom inte de va?

Det allra allra bästa, vore ifal det kom en tandfé och sa att man fick ändra på vad man ville utan smärtsamma ingrepp och på ett klick så har med lite mer svarvad figur el en fylligare mun.

Visst vore de nått?



Men som sagt, allt det där är till för framtiden om man känner sig hängig, haha.
Nu trivs jag perfekt, men kanske en liten d-kupa istället för c?
Om man fick önska bara hejvilt, fast nu trivs jag bra på naturlig väg, men jag är ju bara 20!





Silisar, ja eller nej?

Kommentarer
Postat av: Trine

äh. d är sämst! c är perfekt då kan man köpa alla bhar! underbart. silikonbröst är jag lätt för. eller inte just silikon men sån där annat :P haha. det är ju typ snyggt om de är rätt gjorda. däremot skulle jag aldrig våga för de är så jävla ofta de blir fula tycker jag.. ofta man vill ha bröstvårtor som pekar upp mot gud... :P

2008-10-01 @ 22:42:27
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0