Some people want it all





Hur ska jag kunna köpa en klänning och ett par nya skor(het outfit för våran 21.årsfest) för att inte glömma att leva lite också på typ 900 spänn?

Jag är paaaaaaaaaaaaank.

Och jag förstår inte hur det har gått till!?
GE MIG?





Min säng väntar på mig, vad har jag för val då?
I am to please..



Imorrn ska jag beställa en tårta, för tydligen är de viktigt(klarar mig bra utan).

Sweet dreams.


Jag ska möta min veckans man:



Jake Hanson.
Eller iofs ljög jag.
Vi går way back.
Älskar hans käkben.
Mhm, Trine vem ligger du med inatt?
vavava?
Han slår säkerligen inte Jake.
Juste

Kommentarer
Postat av: emma forsmark

adda mig på msn, så får du skicka över dem :)

[email protected]

2008-11-03 @ 16:30:51
URL: http://emfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0