*You better watch out*




You better not cry,
you better watch out i'm telling you why...
Santa Claus is coming to town..


He's making a list, he's checking it twice
He's gonna find out who's naughty and nice
Santa Claus is coming to town...







Och där kom min halvt schizofrena halva in i bilden. Men så här är det va, jag rotade igenom alla våra kort i "party hyllan" (löjligt jag vet) eftersom jag inte har något bättre för mig på jobbet. Och hittade endast julkort med sånger, ni vet när man öppnar kortet så spelar den en låt. BARA jullåtar!


Behöver jag säga att en julälskare som jag fick julkänslor i hela kroppen?
Det visade sig genom att jag, med kortet öppet, sprang runt butiken och förgyllde stämmningen, enligt mig :)


Så trots all värme (som kommer i helgen när jag är bjuden till Utö) så är julen my number 1.


Och min pappa är också jävligt bra som ska måla om mitt rum i veckan för att jag har tröttnat på färgen, det kallar jag
Jul stämmning!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

saledrugs? Har du rea på droger haha ???

2008-07-27 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0