Vi flög så högt utan att titta ner



Imorrn börjar en 8 dagars intensiv vecka med inte en endaste sovmorron, möjligtvis en. Sen en dag ledigt och 2 till. Jag har alltså fullt upp tills löning kan man säga kort sagt.

Onsdag 07-15
Torsdag 07-15
Fredag 07-16
Lördag 08-18
Söndag 9.30-20.15
Måndag 14-21.15 (möjlig sovmorron)
Tisdag 07-16
Onsdag LEDIG
Torsdag 07-14.15
Fredag 07-15
Lördag LEDIG

Söndag LEDIG

Och sen kommer min sista arbetsvecka. Shit jag kommer va helt slut. Så helgen ser ut att bli lugn för min del, men man vet ju aldrig iofs. Alla som känner mig vet att 07 inte är en tid att börja för mig, jag är helt slut runt kl. 11 och sen ska man gå runt som i trans bara för att man måste. Plus att Andrew har flygit sin kos :(  Men o andra sidan behöver jag ju pengar.

Så ifall ni inte ser mig dra mina lurviga på dansgolvet i helgen så är det antagligen för att jag svimmat av utmattning och har bestämt mig för att sova över på jobbet, dvs. jag ligger på ica´s lager, eller i frysrummet, där är det ganska skönt ibland faktiskt ;)




Men
eftersom jag inte jobbar idag tog jag tillfället i akt, och sov länge. Helt sjuka drömmar, as usual. Fick mig iaf att tänka tillbaka till när man va liten och inte behövde jobba på sommaren. Det problemet fanns liksom inte, man fick pengar utav sina föräldrar och man låg på stranden varje dag som solen tittade fram. Man gick upp när man ville, kollade på sommarlovsmorron och cyklade iväg till mälarbadet, eller fick skjuts till glashyttan el vad som. Skönt var det och pressen fanns inte.
Midsommarkrans i håret, smultron på strån och sand imellan tårna. Det var sånt som tog det mesta av ens tid.
Kanske känns det så bara för att jag inte har någon semester nu, kanske för att svensk sommar inte lockar mig längre eller lever upp till förväntningarna som man har. Kanske för att jag ser fram emot augusti när jag jobbat min sista arbetsvecka och har 3 veckor ledigt. 

Och likaså idag, så eftersom det är en ledig dag ska jag ta tillfället i akt, lägga mig ute och pressa på verandan med den nya solo tidningen. Sen blir det ett core pass ikväll, det blir bra avrundning på det hela.


Men seriöst, jag undrar om jag var likadan som 16.åring? I hope not. Varje gång känns det som att jag kokar över för att i nästa sekund explodera!!





Ignorera turisten på bilden, hon råkade bara klickas med när jag försökte zooma in stranden.
Jag längtar faktiskt tillbaka till grekland, a little bit.






Bara för att man har konstiga sexdrömmar behöver ju inte det betyda att dom betyder nått, aight?
Usch, ångest. Eller så är det ett tecken på att jag behöver nått, aah så kan det ju också va. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0