Slutkörd



Efter 2 dagar på jobbet känner jag mig manglad i kroppen, trött och utbränd. Kanske har jag blivit för bekväm med skola och fritid? Bortskämd kanske. Men samtidigt är det skönt att ha något att sysselsätta sig med när regnet bara öser ner utanför.  Plus att min 89.a bästis och jag busar på jobbet oftast, aaight ;)

Men imorrn är jag ledig, det ska firas med sovmorron, solning och träning. Och sen väntar helgen, lite planer sisådär, men inge spec. Och dum som jag va glmde jag min kamera i lördags när det bjöds på grillkväll och utgång. What?! Och trött med huvudvärk bestod söndagen av.

men bjuder på några fler bilder från förra onsdagens..ehm..utgång va ju synd att kalla det, men försök till utgång.


           

jag fick tyvärr inte upp den!





Förutom det, sen jag kom hem har jag börjat blekna bort. Bara på en vecka, tack Sverige! Jag skulle göra mkt för att få åka tillbaka till värmen.

            


Fler bilder kommer sen på ansiktsboken!! Nu är det dream land. Bye lovers.



Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0