losing my religion



Jag har en kleptoman i min omgivning, på riktigt.

Det måste vara den enda tänkbara anledningen.....

Men denna kleptoman(om den existerar) har en speciell böjelse.
Nämligen mina trosor.

Jag överdriver inte när jag säger att mer än hälften av min troslåda är borta!
Och inte bara det, utan det är de bästa också, ni vet de med mest färg.
La inte märke till det förens igår, när jag såg att allt i min, som i vanliga fall brukar vara färgglada, låda var
svart, beige, brun, mörkröd och lite lila. Vart tog alla rosa, knallrosa, blåa, gröna, gula, spetsiga, rosett-trosor vägen?!



Det finns dock en till tanke. Att jag skulle glömt trosor lite överallt. Men okej, jag är lite speciell, men nog fan märker jag om jag traskar hem utan trosor?



Så om ni ser någon misstänt person på stan som traskar runt med en svart påse med trosor, ring 112!




Konstigt nog är jag inte så taggad för ikväll:S mer taggad för myskvällen med anna och elin imorrn.

Aja, det blir juva man gör det till. Hoppas jag hittar ngt att ha på mig(under då, vill säga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0