Life will smile for you


Men just nu tror jag att någon där uppe sitter och ler ner mot mig! Jag returnerade precis in för få erotiska böcker. Ja, vi får sånna med veckotidningsleveransen, erotik kanske va att ta i, men light erotik då.
Anyway, jag glömde skicka tillbaka 3, och sen klickade jag mig fel på hemsidan och nu tror jag visst att vi får lov att sälja dom iaf!

Annars lever jag och mår bra, har jobbat som en tok hela helgen och inatt fick jag min välförtjänta avkoppling.
Med riktigt skumma drömmar, i might add!


Nej,. jag återkommer med partypics och annat en vacker dag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är väldigt regnigt ute idag en perfekt dag för bio. Här http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 får du gratis biobiljetter genom att besöka olika sidor. helt perfekt för en dag som denna.

2008-07-21 @ 16:21:56
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0