Hangover



Oj, hur mådde jag igår egentligen? Ja jag kan säga så mkt att det va tur att jag väntade ett tag innan jag körde hem lugnt. Deckade i soffan till O.C, en typisk bakis söndag helt enkelt.
Innan utgången hade jag och matilda ett givande samtal.
Jag: "de va länge sen man hade riktigt riktigt kul på olles"
Matilda: "ja de är för att man måste va dyng"
Jag:"Vi får köra på det snart tycker jag"

Igår förmiddag.
Jag:"Fan va roligt jag hade igår"
Matilda:"de va för att du va dyng"

Haha.

Men kul var det, framförallt att träffa på människor som man inte sett på länge. För att inte glömm att nämna Sandra också :)


Sen har jag fått en del kommentarer om namnet på bloggen, typ liknande "ska det inte stå sell drugs?"
Men så här är det va, jag kände helt enkelt för att va lite speciell, lite one of a kind och köra på sale drugs, jag menar det är ju det som är charmen att det faktiskt står fel egentligen. Right? Så min blogg heter precis det den ska heta.

Och nu måste jag rusa, ska möta blunder på stan och spatsera runt lite, samt hänta ut biobiljetter för ikväll.

MAMMA MIA!








Att det kunde kännas så enkelt, de va väl precis det jag behövde! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0