brunbrändaben,skavsår,blåsor,vin,jordgubbar,shorts,klänningochsol



Nu är jag tillbaka efter 2 veckors avkoppling i solen med god mat,fin natur, bad i havet, fina stränder och sveriges pinsamma insats(-er) i EM. Tur att jag inte äger en sverige tröja säger jag bara!!


Men lite hann man med också, va tvungen att spärra mitt kort för va 100 på att kortet hade blivit skimmat, mami förlorade över 10.000 på en sånn grej. kul. Så inga pengar, kommer till arlanda och ingen väska!? Vad är detta?!! Jag började gråta, sen satt jag där, i regniga sverige och grät över mina kläder, mina skor, mina smycken, mitt smink, min sprit!! och för att inte tala om min laddare! Som va kvar i Prag. Men väskan kom på tisdag och jag kunde andas ut! PUHHH.

Onsdag, träning, va fan! Jag ser mig inte som den mest otränade människan men booty express, Jisses!! Jag skojar inte när jag säger att jag kan inte gå i nerför min trappa utan att krampaktig hålla i räcket och fortf. idag! Core känner ingenting, men mina ben skakar och jag kan inte gå i andra skor än flipflop, inte ska man klaga över det iofs, men jag hoppas det släpper nu! Så efter träning va passar bättre än en sthlms utgång?! Det hade vi tänkt iaf, hem till ögren och korka upp flaska efter flaska!
På något sätt kom vi på ett senare tåg?! ingen vet egentligen hur och vi hade redan bestämt då att vi inte ville till sthlm. Så vi tog en sightseeing runt halv två tiden, satte oss på donken och åt oss propp mätta och fick skjuts hem!
Sov som en stock!!


Och igår, äntligen SATC filmen. Bestämde att vi skulle gå på heron, och sen va de bilköer på motorvägen! Gasa hela vägen upp och kom precis i tid, sen armbågade jag blunder lagom till en av gråtscenerna!! Haltade hemåt och sov som en stock.

Kom hem från stan för ett tag sedan och ikväll är det lugnkväll med Sara och imorrn kör vi på igen!

Tacka gud för att jag inte har mer träningvärk!!

Arrivederci


Får inte glömma att nämna min Andrew som bjöd mig på lunch häromdagen, vi hade så mysigt <3






och eftersom det inte går att ladda upp en massa bilder, så finns dom på ansiktsboken istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sell drugs ska det väl va? :P

2008-07-09 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0