You kill me kille me kill me with your touch



Jag har i stort sett hunnit färdigt med hela skiten. Fan va bajs de är alltså. Men måste man så måste man.
Så imorrn på min lediga dag ska jag fixa referens listor och framsidor. Åka förbi systemet en snabbis, fixa en liten julis och allmäntack present till Angelica! Om du läser nu så kan du få klura lite ;) du får den i veckan!

Sen blir det träning, nu skare förbrännas. Ska jag satsa på lite mer sol också kanske?
Jag har ju ändå lovat att göra mitt bästa för att slå de som får solen på riktigt!

Ah, sol får de bli.
Jag är så ytlig ibland.




Hur hett är inte det här?
Jag funderar om jag ska...Men kanske, vi får se....

Lägg dig på mig

Kommentarer
Postat av: Inga

man ser hur han vill köra in den!! haha

2008-12-15 @ 13:52:29
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet! jag älskar den bilden!!

2008-12-15 @ 16:30:20
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0