Vit helg




Från och med nu, nästa helg ska va vit, så inninorden vit, de ska glänsa vitt om den! Kanske kommande efter den me, ska jag slå på stort och hålla mig tills juldagen?


Okej, jag kanske överdrev lite. men nu jävlar.

Lördagen började hos ögrens. Men massa skumpa, vin och cider och lite mat också.
Musselsoppa och världens godaste förrätt!
Jag är inte stark när de kommer till skaldjur men de va gott! Lite svårt och pillit men gott!
Vi tog oss ner till källarn där Blunder hade dukat upp en hel låda med Sprit. JA SPRIT vare.
Vi smällde upp och öppnade.
Nu känns de inte som de va så mkt vi drack? Men kanske iaf? aah måste vart de.
Satt där och blev lite runda om fötterna, linn ringde jeff och fråga om de va okej att jag, blunder och fanny kom 3 timmar försent
till WC. Självfallet.
Tog vi en taxi ner?
Eller?
Ja?..joo de gjorde vi.
Träffade jesperi bl.a, satt och pratade om hans kavaj, va va de jag sa?
"Fuck me im criminal" att de stod så på hans kavaj?
Fast de egentligen va en förkortning på filippa k.
ja ni fattar.


Ja redan där kunde vi väl se att kvällen började spåra en aning?
Fick i oss ännu mer skumpa och lekte porriga i duschen på wc.
Lagom tills vi drog till 550. Hur länge vi va där va en bra fråga. Skulle tippa på en halv timme? en timme kanske? näe?
Vi tog typ den gratis drinken vi fick och gick vidare till Olles.

Jag va as kissnödig och hade ont i fötterna. Kom in där.
Blunder bjöd mig på en massa drinkar?
Dom hade öppet dansgolv!
men de va typ tomt därinne?
 Men vi satt där iaf,jag, blunder, säntii, fredricsson och vilka mer? kom massa. Satt där och drack. Jag vet inte ens hur länge jag satt där, känns som jag satt hela kvällen!!
Fler drinkar och massa skitsnack.
Vi skulle på efterfest hos matilda, fick med oss therese!

Åkte till ritorp, träffade ida! va hände sen?
Ni ser,jag har noll koll på kvällen. Tills jag for tillbaka in till stan och lekte inbrottstjuv! Jag ber om ursäkt, och jag skyller på skumpan! Inte så mkt minnen därifrån heller förutom att jag fick skjuts med ngn? Från ritorp?..aah, jag vette fan, trodde iaf att jag va riktigt smart, men tydligen inte.
Skulle möta inga, hon va hos perra.. Tror jag prata med perra? Eller nån, men jag blev så irriterad så jag slängde på luren.

Inga: "Men elin va är de?"
Elin: "Jag har så ont i mina fötter, känns som dom går av*storbölar*"
Inga: "Men elin, inte gråta gumman*storbölar hon me*"

Jag fortsatte min terror- och inbrottsfärd.
Tillslut hamnade jag hos inga.
Trine hjälpte mig av med mina naglar (ja lösnaglar) och jag grät för jag hade så ont överallt. 
Trine försökte trösta mig me godis.
Jag deckade
. TOTALT.

Vaknade upp igår med världens huvudvärk.

JAG SKA ALDRIG MER DRICKA

Iaf inte så mkt skumpa som jag drack, uppenbarligen (!) blir jag helt crazy på de, ännu värre än när de gäller sprit.
Så gott folk, jag ska ta en paus ett tag.





Träffade en underbar varelse också, eller va jag bara full? Full va nog de rätta ordet. Jag kan inte säga mer än så. Bara perfekt.
Och just my luck.

Imorrn börjar min andra praktik i e.tuna. Och nu har jag ett arbete att skriva, men jag får typ skrivkramp för jag är så kall om händerna. USCH! tips? va gör man då?
Vantar Elin, vantar.



  

Kommentarer
Postat av: hespero

haha , du verkade ju också haft en trevlig kväll! Duktig som kommer ihåg så mycket. Jag vaknade också upp med årets huvudvärk, gratis champagne och Jesper går inte ihop :(

2008-12-01 @ 18:19:17
Postat av: Trine

haha. du är så rolig elin. jag älskar era bilder! ni är hotties, båda två! pussi

2008-12-01 @ 18:46:05
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

Hespero: det kan du skriva upp att jag hade! eller jag tror ju de iaf ;)

elin och skumpa är ngt som hon alltid tror funkar,men kommer alltid på dagen efter att de vore bättre utan ;)

Trine: Jag älskar era bilder! va gör ni ikväll?

2008-12-01 @ 20:45:40
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: hespero

Det vore faktiskt bättre utan. Dagen efter består enbart av problem :D. Tänk om man hade druckit lika mycket renpressad juice istället. vad bra man skulle må på söndagen då !

2008-12-01 @ 22:02:22
Postat av: *Inga

Jag hatar ångest! jag vet vem din underbara människa är ahahhahaha

2008-12-02 @ 00:17:24
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

Hesperiiii: men jag fick en briljant idee! nästa gång kör vi färskpressad(ja för de heter så jesper och inte renpressad) juice med massa sprit! jag vet inte varför jag säger så ju?! va ju helt inne på att aldrig mer dricka igår. ÄH! man lever bara en gång! ;)

Inga: Jag me, vem har ångest? jag? du? jag och du?

jag har mensvärk för nu kommer deen!

2008-12-02 @ 12:16:42
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha.. sköna bilder... där har man stått naken måååånga gånger

2008-12-03 @ 18:05:06
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0