Vilken bajsare!!




Jag har förstört min nya stövel!
Tänkte stressa ner till mami's jobb så jag slapp ta bussen.
Ska dra ihop och ziiip.
Själva tyget innanför fastnar i dragkedjan.
Och de är inte lite må jag säga.
Har nu suttit här på hennes jobb i snart en halvtimme och dragit med en tandläkar tång(alla som vet hur bra dom är, vet just hur bra dom är)
Fortfarande sitter den fast!

I och med att jag ska va kvar i etuna känner jag inte för att gå med en ihopdragen stövel och en öppen i 2 dygn.
Strange?

Så pappa kommer och hämtar mig strax så kan vi åka hem och hämta ett nytt par.

Varför ska jag jämt förstöra mina skor?
Jag är en skoförstörare.



Just nu ser jag framemot onsdag, för då är det lill-lördag och snart torsdag.
Torsdag är det match och sen är de fredag och helg igen.
Sen blir det julklappar lördag.
Tiden ba rusar iväg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla sluta skriv centrerat

2008-12-08 @ 15:45:57
Postat av: Elin

Anonym:: men sluta läs då om de inte passar! centrerat är min grejj!

2008-12-09 @ 07:13:19
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Inga

ha ha ha ha

2008-12-09 @ 18:26:48
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Hespero

Alltså vilken tång använde du ? jag vill inte ha stövel i munnen när jag går till tandläkaren :(. Märk tången, och sen meddela mig vart, så jag ser!

2008-12-09 @ 21:35:22
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra åldrandet och leva i tusentals år, Åldrandet är en sjukdom som dödar massvis med gamla människor varje dag,alldeles i onödan har det visat sig.Kolla gärna in min blogg:)

2008-12-09 @ 21:48:14
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Elin

Hespero: hahaha jag ska meddela dig, jag lovar! men jag tvivlar på att du får en stövel i mun, den är för stor! :P

2008-12-09 @ 22:16:10
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0