Saru nått?!



Näe jag trodde väl inte de.
Nu är jag grym och färdig med båda mina otroligt äckliga, ångestväckande för att inte prata panik hemtentor.
Vill aldrig mer se dom igen. Så ska bara ner till polisstationen och kopiera lite och sen till Världs klass träningen för att förbränna
.

Ja jag sa ju de FÖRBRÄNNAAA vi ska se heta ut i juldagsklänningen. Men börjar funta på att köpa mig en annan.
För vilka pengar då?

Jag skulle tycka de va helt okej att ha en hemlig sponsrare som skicka en lite pengar varje månad, som en beundrade.
Helst skulle man slippa göra ngt för pengarna, men en puss på kinden el så funkar ju de me.
Jag behöver pengar.

Hatar att va fattig student. Så därför har jag tagit mitt förnuft till fånga och bestämt att mitt nya nyårslöfte ska vara att träffa en man som kan försörja mig och mina dyra vanor.

Det låter som en bra idé tycker jag, med tanke på att jag har ungefär halva min utbildning kvar nu i vår!

Påtal om pengar, solning? Någon?

Ikväll ska de skrivas planer som kommer gå till historien, ytterliggare en sådan fest skall arrangeras.
HOHOHO.






Off IGo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin du vet väl att pengar mot "Puss" är en viss prostitution! Men men HORA på du! ;) hahahaha

2008-12-16 @ 00:29:29
Postat av: Inga

Oj haha det va jag som skrev det där!!!

2008-12-16 @ 00:30:03
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0