Riktigt Brutalt




Skulle ju egentligen kollar på TITANIC men eftersom min mamma tydligen bestämmer över allt häri huset (inkl. mig och min mat) så får jag glo på nått annat. Typ en engelsk deckare.
USCH jag gillar inte!

Ibland undrar jag om vi verkligen är släkt?
Var det inte så att hon fick fel barn på bb den där dagen för 21 år sen?
"Jag förstår mig verkligen inte på dig"
"Nej det har du väl aldrig gjort"
"Va menar du med det?!"

JA undra va jag menar med det.
Hon är på ngt sätt hård, metodisk, samtidigt som hon bara vill väl.
Man ska ju tänka först och handla sen.
Ja, redan där ser vi att de diffar?
Jag tänker aldrig först, jag handlar, går på känslan och flo.
"orkar inte lyssna på dig och dina idéer"
Nej så då höll jag tyst istället.
Vill hon inte lyssna ska jag inte tvinga henne. BAJS.

WHY? Orkar inte heller.




Imorrn beger jag mig till eskilstuna igen - tänk om jag skulle få deras äckliga dialekt!! Be mig dra åt dit pepparn växer då!
Där stannar jag tills fredag.
Vi ska ju ha seminarium, jag bajsar på de me.
Sen efter lördag är de JUL ledighet.

Angelica fällde iaf en rolig comment idag.
"Det är så dött här"
"Kanske inte så passande ord att använda på ett äldreboende, vad vet jag."



De är tisdag och jag funderar på hur helgen ska bli.
Spårad?
Redlös?
Lugn?
Återstår att se.



Sexy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0