Kreativitet



Är mitt nya mellan namn.

Med ett stycke julmust och massa energi ( i hope! ) ska arbetena bli färdiga.
Ja iaf nästintill eftersom jag faktiskt har en hel dag ledighet imorrn med.

Förresten, vilka dagar är de bodycombat?


Det enda som saknas är en pizza med jävla massa överflöd.
Men jag gör mitt bästa!
Inga, det kommer gå som en dans för dig;)
Där fick jag till det!
Jag tänker på dig och håller alla mina tummar och tår, stortårna då eftersom de blir lättast så.
En gnutta kärlek och en stänk besatthet
(Markus Fagervall va tydligen i stan idag)






Kommentarer
Postat av: Inga

åh tackis.. det gick mellan bra men det va bättre än jag trott haha.. men min hand är helt paj idag! orka ha ont.. kan inte röra fackjo fingret...

2008-12-15 @ 13:50:57
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0