kåt,glad och tacksam




Näe de blev ingen ingelkotts historia.
 Eller IGELKÅTT som jag skrev när jag var liten.
 Jag ska recensera den historien för er imorrn om jag hinner.
 Men de är ngt att se framemot med spänning för jag tror de kommer öppna upp ögonen.
Om inte annat så är de väl alltid kul med en kvällssaga om två igelkåtar?
Ja precis min mening.


Har iaf vart riktigt duktig och fått färdigt professionsarbetet, ska bara finslipas lite.
Fatta va fort jag skriver om jag typ hann skriva 4 nya A4sidor på typ 40 min?
 En sida på typ 10 min!
Eller är de långsamt kanske?
Jag är iaf en riktigt bra ordbajsare!

Men nu är jag mätt och belåten, kom hem från 550 för dryga timmen sen och är helt slut i huvudet.

Behöver sömn.
Ska ändå upp 05.20 imorrn!
....05 . 20....

Hemskt tidigt! Men va gör man inte.



Godnatt Bluebuddies;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0