Jag vill inte men jag måste




Sitter här med mensvärk så jag kreverar (är det ens ett ord?).
Men jag har tagit mitt förnuft till fånga och inte hoppat över denna månad.
Vilket kanske är på sin plats i och med att jag inte är världens noggranaste med mina piller.
Man vill ju inte ha en lille jonas där inne neej, inte min grej.

Problemet nu är bara att jag inte känner om jag är hungrig eller illamående?
Höll på att spy flera ggr imorse enbart p.g.a mensvärk, men höll ihop.
Lite halvjobbigt är de ju, kanske är jag bara sugen på ngt?
Typ chips? bullar? wienerpeckan?

Jag kan ju inte direkt påstå att jag haft den bästa dieten dessa dagar. dirre,chirre, lite gurka till de, bullar, glögg och en port. spagetti och köttfärssås. Typ de har jag ätit sen i söndags. Lite tacos också!
Men jag tror att kroppen funkar så att den säger till va som behövs.

Om jag bara äter chips en hel dag, ja då är de väl de som jag behöver, typ salt.
Bullar? Då är det socker.

Nu känner jag bara - AAAJJ, jag dör.

Är de inte typiskt att de inte finns ngn ipren man hemma hos mig nu?


Undrar förresten hur mkt man tjänar på att klä ut sig till en värktablett och va me i reklamer..hrm.

Förstår ni nu varför jag ibland undrar över mig själv?
Jag skulle ju lätt göra samma sak, bara de va bra betalt.
säger då de, alla är vi horiga på ett eller annat sätt!




Och är de inte typiskt då så säg att en stor jävla lastbil parkerar in mig i eskilstuna?
Men jag behöll mitt lugn och eftersom jag (som jag nämnde i föregående inlägg) är så bra på att köra bil.
Jag backade och drog i ratten och vips så va jag ute.
Men jag hoppas han blir inparkerad av ett flygplan eller någe där han inte kommer ut!!!

I CURSED THE DAY YOU WERE BORN.





de blir köttfärssås och spagetti...igen.




Kommentarer
Postat av: Inga

gotte! kotte! pusse

2008-12-02 @ 16:20:00
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

gotte! kotte! pusse

2008-12-02 @ 16:20:08
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

varför skriver du typ två likadana kommentarer hela tiden? haha stavas kotte då?

vet inte varför fick för mig att de stavades kåtte, eller så va de jag som stavade så när jag gick i tvåan i grundskolan. Jag skrev en historia om två igelkåtar.

Kanske ska dra den i bloggen ikväll när jag kommer hem? Varför skriver jag en världens längsta kommentar, gaaah.

2008-12-02 @ 18:27:31
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0