Jag måste blogga!



Förlåt för dålig uppdatering, jag suger. inte kuk, men suger.
Jobbade som sagt hela veckan, ända fram till fredag på äldreboendet, trivs riktigt bra!
Eller va säger du angelica?
Hur mysigt är de inte där?
Enda nackdelen är ju bara att jag kommer bli fet efter den praktiken, fika varje dag.
Vem åt flest lussebullar på fredagsfikat?
 Jag.
Sen när jag väl är hemma vid halv 6 på eftermiddan orkar jag inte träna.
Vad ska man göra?!
Behöver ha nån som sporrar mig lite!

I fredags när vi fick sluta tidigare kom ju självklart tåget 40 min försent!
Fatta att jag stog på centralen i e-tuna i skinnjacka i regnet och väntade på tåget, som aldrig kom
.
Fast tillslut så, äntligen.
Satt en skumm tant mittemot mig, trodde dom bara åkte pendeltåg sånna där skumma jävlar?
Men tydligen inte!
Hon typ satt och slickade sig runt munnen om och om igen och slickade på fingret varje gång hon bläddrade sida i boken.
Sånt STÖR mig.

Gasade ner på stan, lämnade biljetter till mela och köpe lite grejer åt emma, hittade inga och vi gjorde följe hem till mig.
Jag duscha, bytte om och sen åkte vi och handla.
Svängde förbi Ina's papi och hämtade hans bil.
Hämtade upp Emma.
Hon har världens äckligaste troll hemma hos sig på sin soffa, hette tydligen Frank el nått?
Vi döpte om honom till Frankfurt!
Han såg ut som hitler, jag skojjar inte!
Sen hittade jag en gammal blomma i en antik bok hemma hos emma, hon va helt 100 på att jag hade hittat massa pengar också,men tyvärr va de inte mer än de!

Hem till Inga och förfestande.
Emma <3 Ingas handfat, ni får läsa i Ingas blogg.
Tog en sväng förbi olles.
Roligaste under kvällen var ju Peder, haha.
Kan inte säga mer än att jag är säker på att det måste ha varit en hel del alkoholintag för honom den kvällen (och att han säkerligen inte kommer ihåg vilka meningar vi utbytte, eller han utbytte).
Kvällen var perfekt.
Hittade Robin precis innan också, som alla andra ggr.
Kebab och hem.
Sov hos Inga, kollade Sunes jul.
"Det blir ingen jul det kommer ingen tomte! Nu är jag trött på det här familjen!!!"Rudolf, så lik min pappa.
Åt kebab och somnade.


Lördag
Vaknade vid 8 av att jag hade så fruktansvärt ont i magen, kebab!
Jag äter ju aldrig kebab, varför?
Försökte spy utan vidare framgångar.
Inga jobbade vid 10 och jag åkte hem.
Mådde mkt bättre när jag fick sova lite till.
Jobb hela lördagen till 20.30.
Skulle åkt med till Tullinge, men lät Inga och Emma ha ett lördagsäventyr utan mig.
Min säng väntade.
Och gissa om jag sov gott?

När jag vaknade idag vid 11 va jag fortfarande så jävla trött.
men blev jobb idag med, 13-20.30.

Nu sitter jag och fnular lite på en önskelista!
Vad ska jag skriva?
När ska jag hinna köpa mina klappar?
Jösses.
Imorrn är de jobb 11-20 i etuna, sover där hos Angelica.
Kommer inte hem förens på tisdag vid 5-6.
Jobb hela veckan fram till fredag.





I helgen blir det ett litet experiment som ska bli väldigt underhållande att se resultatet på!
Can't wait.
Är ju ändå ledig hela nästa helg.
Nu sitter Inga här i min telefon och berättar allt om igår.
De mesta som redan står i hennes blogg ;)

.Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Inga

naaaw jag saknar dig också!

2008-12-09 @ 18:25:31
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0