Inte förrän.



Jag kommit ikapp mina sömntimmar ska jag uppdatera ordentligt om Julens spektakel.
Men uppenbarligen så är det inte idag eftersom jag sitter här med duntofflor invirad i mitt täcke, redo för John Blund.
Har redan under loppet av 24 h sovit i tre olika sängar och nu går jag tillbaka till den sista, här spenderar jag natten.
Skönt att få två täcken och 4 kuddar.

Jag älskar att vara bortskämd.

Nämnas bör även att jobb står skrivet på schemat imorrn, 07-13.
Tidig jävla tid.
Sen blir de en shoppingrunda i skärholmen.
Varför är jag helt 100 på att det är söndag idag?!
De är liksom fredag och jag är egentligen bjuden till 550 ikväll.
Känns som sagt med tanke på min befintliga klädsel som att jag skippar de.

Imorrn kommer alla smaskiga små detaljer. Bara hålla ut, kämpa och va stark!

Tills dess bjuder jag på den här.



Ingas julklapp :)


Godnatt.
Jag har typ fortf. ont i min hårbotten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0