Ingo bränner köttbullarna



De är alltid så kul när jag står i köket.
 Jag vet inte hur, men oftast är det enda jag verkar åstadkomma en stor jävla röra och inget mer än det..
Så därför, i och med att jag och inga ska avnjuta en trevlig middag, så låter jag henne stå för matlagningen.
Då hörs de skrik från köket
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!"
"Vad gör du?!"
"Jag steker köttbullar!!!!! FAAAN"


De blev tydligen rätt många.
Jag har inte hunnit träna och jagf känner mig feeet, smällfet som en smällkaramell
. Va tvungen att handla lite och åka förbi bibblan. Troru min bok hade kommit in?! NÄE. Nästa gång jag har tid att glo de är ju i helgen.

Inga står och skriker om sin tv.licens. haha.
Jag älskar att höra henne sådär arg. Upprörd är de rätt ordet.
Inga: "Vad händer om man inte betalar den?! Jag tänker inte betala den!!!"
Elin: "Man får en straffavgift!!"
Inga: "Jaha men då ska jag säga att jag inte har råd att ha en tv för jag är student!! "
Elin: "Men Inga du är ju ingen student?!"






Dagens ord: Supé - kallas en måltid som serveras kl. 20 eller senare. Vanligen består den av tillagad mat.

Kommentarer
Postat av: Inga

Jag är visst student! i mitt sinne och jag pluggade faktiskt fysik!!!! blää

2008-12-16 @ 00:32:19
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

Vad gör du vaken oo.o3???? Du ska sova kvinna, flicka, tös!!!!

2008-12-16 @ 00:54:05
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0