I painted a butterfly today!




Granen (-arna) är pyntade, glöggen är drucken, skinkan är provsmakad, klapparna ligger där de ska.
Nu väntar vi bara på att 23.e ska blir 24.e, inte på Tomten för han kommer inte in här.
Jag är fullkomligt allvarlig, jag avskyr tomten.
Är livrädd för honom, så om man vill ha mig kvar i livet, se inte
ut som en tomte.
Jag menar varför ska man ge tomten en kram för att få sin julklapp?!
De är för fan prostitution!!!

Jag klarar mig bra utan en sån.

Men inte Julafton.
Imorrn blir fullspäckad och eftersom jag fortf. inte varit i cancergrillen (solariet) känns de som en sån tripp skulle sitta bra imorrn.

Nu ska jag lägga mig i min störtsköna underbart härliga säng, som jag alltid längtar tillbaka till när jag spenderar mkt tid i någon annans och glo på "Elf".



Den är så sjukt rolig!





Slicka min röv, gör de bara, men skåpet står kvar, precis där jag har ställt de.
För varje gång blir jag bara mer och mer säker på att de är helt rätt.
Men de är synd att vissa människor är så pantade!

God Jul till mig och mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAAAAAOS

2008-12-26 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0