Horna på ba oh så kör vi!




Han spinning ledaren är riktigt läskig alltså, jag fattar inte hur jag jämt lyckas hamna på hans pass?!
Så går han runt i rummet och liksom skriker och peppar, det sprutar svett om honom och han sitter och ler, inte litet snett leende ni vet, näe han STOR leer för sig själv där framme.

"ÅÅH VA SKÖÖÖNT, KOM IGEN NU GÄNGET, LITE TILL, ÅH SÅ SKÖNT"

Alltså va?
Varför finns det sånna där människor som verkar ha äckliga, perversa, speciella böjelser för olika typer av träningsformer. Jag sitter där och får avsmak överallt, samtidigt som han glor på en med en isande kall blick och skriker
"LITE TILL NU, TÄNK ER BACKEN, VI KOMMER KOMMA UPP, KÄMPA KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMPA GÄNGET"
Enda anledningen till att jag inte går ut är att jag faktiskt behöver träna efter mina kaloriintag de senaste dagarna me donken, mackor i skolan, babybell ost, choklad, julmust, för att inte glömma fika på praktiken varje dag 14,30.




Inatt hade jag en sånn där dröm som jag haft förut, när jag liksom är så inne i drömmen för den är så verklig (? vänta tills ni får höra va den handla om, så verklig kanske den inte verkar va), så inne att jag när jag vaknar är 100 på att allt är sant och är helt slut i huvet för jag inte har fått en blund. Fast jag kanske sovit 4 timmar.
Hajjar ni upplevelsen?
Helt sjukt slutkörande.

Iaf, drömmen inatt handlade om en viss arbetskompis till mig som i drömmen hade blivit mördad av en sekt, gissa vart sekten kom ifrån? Vart kommer allt konstigt ifrån här runtomkring? JÄRNA.
Ja sekten kom från järna och dom hade mördat henne och ätit upp henne, därför fanns de ingen kropp.
Jag va tydligen någon slags detektiv och skulle ta reda på hur hon hade dött.
I min bil hade någon turk planterat in en sändare för han sa
"titta dig alltid omkring, man vet aldrig om man är riktigt ensam".
Creepy?
Slutscenen i drömmen innefattar mig som står och kokar någons hjärna i en kastrull, tydligen va de hennes.
HUR ÄCKLIGT ÄR INTE DE HÄR?!
Nu kanske ni fattar (Inga & Trine) varför jag hatar skräckfilmer. Jag glor typ aldrig på en endaste en men av någon anledning har jag ändå sånna här äckliga, creepy mardrömmar som jag inte har den blekaste aning om vart de kommer ifrån.
Jag behöver inte mer skräck el. äckel, jag behöver romantik och komedier.
ÄNNU MER!

Och nej jag tänker inte avslöja vad jag tänkte för tankar i drömmen.

Nu är jag slutkörd och ska sova, men först ska jag äta mat då det tydligen är ngt som glömts att man äter i den här familjen.

Blir lördag lugn?
Det återstår att se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0