Hebah shop



Finns en affär, eller "affär" utanför skolan som heter de.där kan man köpa de mesta för en tia, fast de mesta innehåller typ turkiska nötter, porslinsdockor och annat smått och gott.
Sover min andra natt här i eskilstuna nu för att komma hem och andas = byta kläder, duscha, tvätta och sova i min säng.

Imorse försov vi oss en timme. EN TIMME!
Angelica bad mig sätta klockan.
"sätt den på 8.35"
"meeh vi kan ju inte gå upp 10 min innan bussen går"
"nej juste"

vilken tid satte jag klockan?
8.35.
Min mage kurrade som ett as under seminariet.



X-faktor
 tycker jag är skit !

Anser att min siss håller med, för hon är tydligen inte så bra på matte? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0