En snabbis precis som de ska va!




Är hemma för natten för att packa upp samt packa ner, tränat har jag gjort också och gjort 2 matlådor till mig.
De kallas RESPEKT!

Igår kladdade jag ner min önskelista 2008 på ett kalenderpapper.
Här kommer den, hoppas ni har penna och papper framför er!

* Tre små hollywood tavlor med motiv som Audrey Hepburn, Twiggy(hollywood? näe), James Dean el. Marilyn.
* Sängkläder, kan inte få nog.
* Underkläder (ngn som märkt min smått extatiska sida när det kommer till det vi har under?)
* En vas att ha mina svarta blommor i.
* En ny Ipod.
En ny Dvd.
* Boken om Ingrid Bergmans liv.
* Melrose Place säs. 4 (addiction)
* Baywatch - här är de grejjer!

* Sist, men inte minst. En ny kärlek. Så sprillans ny att den glänser.
Jag behöver få känna pirr igen och inte bara köra på repeat.
Jag förtjänar att få försöka/våga bli kär.
Ut med det gamla och in med det nya.
Ngn som får mig i extas utan en massa heta underkläder som typ gör att jag blir kåt på mig själv.
Ge mig, ge mig, ge mig.
All I want for Christmas






Jag hade jävligt fel.
De är match ikväll och inte hemma på torsdag som jag sa.
Just so you know.







Kommentarer
Postat av: Inga

jag kan ge dig en vas!

Jag kan beställa bilderna åt dig men kan inte ge dig dem :) haha så det blir en halv present! puss puss hörs imorn nu ska jag sova till andra avenyn! kissy lizzy

2008-12-10 @ 01:08:30
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0