De ä bara å köre




Nu fan, känner jag floooow.

Jag brukar inte kolla igenom min student mejl, får ofta ångest bara vid tanken på att göra det, ifall de är ett provresultat med Icke-godkänd och omtentamenstillfälle. Men tänkte nu, när jag ändå sitter här och väntar på "Love Actually" (på en lördag jag vet, jag tofflar) kan jag ju lika gärna kolla en snabbis.

Medicinsk Grundkurs 1 - betyg - VG
VA?!
Jag hoppar, dansar, skakar boobiesarna!!!
Jag klarade det! Inte bara klarade, jag fick VG!!!!
Helt överpresterat bra, jag kan om jag vill.
Om jag försöker.
TOPPEN!

Kollar vidare.
Mångkulturella möten - betyg - VG
What?
Jag som blev underkänd på de muntliga för jag hade slarvat bort mina referenser och glömt skriva in dom.
Skrev ju in dom snabbt som satan och lämna in de igen.
VG.
Paff, man tackar och tar åt sig!

Vårdvetenskaplig grundkurs - betyg - VG.
Öh.
Här börjar det snurra frågetecken.
Jag lämnade in inlämningstentan för drygt 4 - 5 dagar sen
.
Står att den är rättad och betyget är VG för de delarna jag gjort.
JAg är paff.
Så paff.

Och STOLT!
Man kan tydligen va snygg, sexig, blond, smart, roockstar, festare, you name it!
Allt samtidigt.

Fast referenserna kommer definitivt bli underkända, så lite får jag nog tenta om.
HAHA.
MEN  GUD VA DE KÄNNS BRA.
Nu är jag än mer värd, om jag inte va de innan, en riktigt bra jävla jul, en aprak juldag, likaså nyår, massa sex och efterfester och en hel del bravader att kunna skyta me en tid framöver.
YES
!



Kvällen blir som sagt lugn och tur är väl de eftersom jag numera äger ungefär 34,50 :- på mitt konto.
Nyårsklänning är ett minne blott, eller en framtidsvision, beror på min tid.
Kanske får man köra på heta underkläder istället?
Inga ser mig ändå alltid, eller väldigt ofta utan så mkt kläder på mig.
Ett raff-set.
Ah, de kanske vi kör på!

Imorrn är de body combat som gäller, med eller utan leo!
Jag ska prova nått nytt, hörde förresten att de är som typ självförsvar och de kan ju aldrig va fel!
Framförallt inte om man ska köra på raff-set.


Kommentarer
Postat av: Inga

å jag är så stolt över diiig!!!!!! ♥

2008-12-21 @ 14:58:53
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: anna

gu va härligt =)) vi hoppas på samma framgång nästa termin då? eller vad säger du.



ha en riktigt bra jul gumman.

kram

2008-12-21 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0