*År 2008*



Börjar lida mot sitt slut och det är alldeles för få timmar kvar för att jag ska hinna med allt egentligen, men de löser sig alltid på någe sätt  :)

Sammanfattning av året som gått
* största förändringen måste vart när jag klippte av mig håret i pagé
* började plugga på mälardalens högskola i januari.
* dvs. har nu pluggat i ett år,
* alla mina jävla pluggtimmar, men också bra betyg.
* min blonda hårfärg som kom till nånstans här påvägen.
* min bil som jag köpte alldeles själv.
* ibland undrar jag varför, hur kul är de att betala försäkring varje måndag för att intte glömma bilkontrollerna?
* har börjat träna också, juste! Jag har blivit riktigt bra på de också, ja om jag bortser från de sista veckorna me mer sprit än träning.
* spenderade 2 underbara veckor på kreta i somras.
* har blivit starkare och hårdare (öhm).


Man kan väl säga så här, i och med att 2007 va ett av de värsta åren i mitt liv med flertalet dödsfall, intriger och svikna löften har 2008 varit ett år påväg tillbaka.
Trots flertalet "elin du är så dryg" kommentarer under årets gång så är jag faktiskt inte så dryg,
jag är mest trött på att va trevlig ibland.

Blir det otrevligt kanske!? :S





Så nu följer dusch och skönhet, för att sedan bege mig iväg mot clara och hjälpa till inför middagen som vi ska hålla där.
Är helt 100 på att de kommer bli bra, nyår är ju trots allt överskattat så otroligt.

Mitt nya nyårslöfte?

De är än så länge hemligt ;) men kanske inte efter ikväll!

Jag glömde ju, jag har också fått in Ingo i mitt liv igen!
Därför har 2008 också vart ett bra år med en massa fyllor och spektakel!

                                                                


Året i bilder, tadaaa nu är jag klar här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0