This is how I do



Kvällen igår, blev trots alla om och men lugn. Kräftskiva  hos Panna, utan kräftor, köpte med mig mat från crazy town och snodde lite cola. Cola. Resterande drack allt vad man kunde innehållande Alkohol. Jepp, men så kan det vara ibland.

Glömde ju nämna att resan upp till Älvsjö innan kräftskivan kunde ju gått bättre, 40 min. bilfärd med en jävla massa svängande hitan och ditan, tappar ju såklart bort mig fast pappa sitter bredvid och instruerar mig. Klarade mig dit.
"Vi ringer sen Elin, kör försiktigt hem"
Juste hem, jag skulle ju hem igen! Hur fan kommer jag hem?! Fick lite halvpanik när jag la mig i fel fil vid rödljuset och va på väg till ngt örnsvik istället för E4 E20 S. Alltså det va ren tur att bilen klarade sig och inte blev bucklade el repad när jag panikslängde mig melln filerna. Haha, men efter ett tag kom jag ju hem. Va Noll sugen på att åka upp och hämta dom mitt i natten ensam när man inte ens ser skyltarna (inte för att jag någonsin brukar kolla på dom).

Så, trots alla övertalningar igår höll jag mig nykter. Tog på mig rollen som lekledare och hittade på roliga lekar, då kan de ju va jävligt kul att va nykter och iaktta alla andra.
Va lite halvsugen på en nykter utgång, men jag och Sara tog oss i kragen och hyrde "Sweeney Todd".


                
Lite halv creepy va den ju. Fortf. osäkra på utgång el ej, tills mina föräldrar ringer vid 02: "Vi tar oss hem själva"
Tack! Där tog min kväll slut. Så efter ett tag vågade jag gå ut till bilen och åkte hem.
Ändå känner jag mig fan så mkt tröttare idag än vad jag gjrode igår. Helt slut.





Och nu borras det för fullt på mitt rum, ska äntligen få upp alla mina speglar.
Sen väntas det träning och tacos.
Och sen lite skolångest....
Samtidigt som det är skönt att komma igång så vet jag inte.
Fan.

Men utav alla sexiga grejer jag har så är ändå min sexigaste min bettskena.
Ni vet, om man blivit tandreglerad ngn gång på ngt sätt ska man sova med bettskena.
Blunder tyckte jag va riktigt het i den och kan bara tänka mig henne i sin. haha





Jag undrar fan hur mkt jag spelar.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0